cs | en

Sledujte nás: 

IT Poradenství


Odborníci ERP společnosti ALTEC a.s. mají mnohaleté zkušenosti se zaváděním Informačních systémů, mohou tedy provést své zákazníky celou cestou projektu implementace se kterou souvisí tyto body:

 
1. Konsolidace informací
 
Řešení, která ALTEC svým zákazníkům nabízí, zajišťují vytvoření systému pro konsolidaci informací různých typů a různých úrovní, jejich prezentaci a nástroje pro vyhodnocení. Výsledkem takto navrženého řešení je:
  • snadná orientace ve výsledcích společnosti
  • rychlost a objektivnost informací
  • dostupnost informací na jednom místě
  •  možnost náhledu na detail
 
Vytvořením kvalitního modelu konsolidace podporovaného aplikací a příjemným nástrojem pro prezentaci výsledků vám brzy umožníme nahlédnout do skutečnosti vašich výsledků. Konsolidace informací dále zajišťuje:
  • určení informací pro konsolidaci a sledování
  • naprogramování datových můstků
  • výběr a implementaci vhodného konsolidačního nástroje
  • prezentaci konsolidovaných dat pomocí podnikových portálů
 2. Optimalizace podnikových procesů
 
Dodavatel komplexních podnikových informačních systémů ALTEC a.s. využívá při procesu optimalizace nástroje pro zpracování procesního modelu podniku tak, aby v průběhu nebyly narušeny související podnikové procesy. Výsledkem je dokumentovaný procesní model včetně navržených úprav nastavení IS a vydefinovaných organizačních změn.
 
Optimální řešení = minimalizace nákladů, maximální zrychlení procesu!
 
Postup při optimalizaci:
  • vydefinování procesu nebo skupiny procesů pro optimalizaci
  • stanovení cílů a kritérií dosažení cíle
  • stanovení časového harmonogramu a rozpočtu
  •  návrh optimalizovaného procesu a jeho testování
  • vypracování dokumentace procesu a jeho optimalizace
  • verifikace a korekce procesu
3. Organizace provozu IS/ICT
  • definování a popis vaší činnosti
  • optimalizace a zefektivnění
  • zprovoznění účinné softwarové podpory pro informování, organizaci a řízení odboru/oddělení pro ICT i samotný informační systém a jeho uživatele
  •  provozování „aktivního helpdesku“ – provádíme monitoring a vyhodnocení aktivit v systému. Výstupem je dokument pro vedení společnosti, který vám pomůže identifikovat chyby, problematické procesy a nedostatky uživatelů při provozu vašeho informačního systému.
 4. Řízení projektů
 
Každou aktivitu zákazníka v oblasti informačních technologií lze chápat jako projekt. Řízení projektu není jednoduchou záležitostí, a to nejen díky potřebě organizovat mnohdy široké spektrum zainteresovaných pracovníků či organizací, ale často i díky komplexnosti řešeného úkolu.
 
Základní etapy projektového řízení:
  •  úvodní analýza zadání a zdrojů
  •  návrh řešení
  • realizace řešení
  • provoz, údržba, správa a rozvoj
 
Přínosy kvalitního vedení projektu:
  • snížení nákladů na projekt
  • nižší časové zatížení pro vaše pracovníky
  • nezávislý pohled na váš projekt
 
Základním klíčem  realizace projektu je synchronizace čtyř základních činností:
 
Časové plánování – kvalitní harmonogram, jeho aktualizace sledování a vyhodnocování jsou základními prostředky, jak udržet projekt v požadovaném časovém rámci.
 
Dostupnost zdrojů – pro dodržení časového harmonogramu musí být k dispozici kvalitní zdroje, které musí být dostupné v době, kdy jsou potřeba podle harmonogramu. Nedostatek, špatná kvalita nebo absence zdroje významně ovlivňuje časové plánování a financování projektu.
 
Financování – každý projekt musí být řízen tak, aby byl držen v původním finančním rozpočtu. V rámci projektového řízení jsou neustále kontrolovány odhadované, plánované a skutečné náklady na jednotlivé aktivity projektu.
 
Řízení dodávek – do každého projektu vstupují externí nebo vlastní dodávky. Tyto dodávky musí být synchronizovány s časovým harmonogramem a finančním rozpočtem projektu. Veškerá avizovaná zpoždění musí být registrována do projektu a zároveň jsou zjišťovány jejich důsledky.
 
5. Finanční poradenství
Finanční poradenství poskytuje ERP společnost ALTEC a.s. svým zákazníkům prostřednictvím svého partnera Finanční Poradenství s.r.o.
 
6. Řízení kvality
Poradenství v oblasti řízení kvality poskytuje společnost ALTEC a.s. svým zákazníkům prostřednictvím svého partnera PALSTAT s.r.o.