17. 6. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Práce z domu může být efektivní a plnohodnotná díky M-Files

Práce z domu může být efektivní a plnohodnotná díky M-Files

Vzhledem k současné koronavirové pandemii pracuje spousta lidí z domova, tedy formou homeoffice a každý se s tím vypořádává, jak může. Efektivita jejich práce záleží zejména na dostupnosti firemních informací a na možnostech, jak s těmito informacemi či dokumenty na dálku pracovat a sdílet je s kolegy.

M-Files jsou moderní nástroj pro správu dokumentů a informací takovým způsobem, aby je měli vždy a všichni k dispozici. Umožňuje vyhledávat, sdílet a uchovávat firemní dokumenty napříč všemi podnikovými procesy. Nejvyužívanější je např. v oblastech, jako jsou finance a účetnictví, správa smluv, lidské zdroje, správa dokumentů, řízení kvality, zpracování faktur, projektové řízení, oblast vzdělávání zaměstnanců, řízení vztahů se zákazníky a další.

Získejte kontrolu nad elektronickým nepořádkem s nejlepším softwarovým nástrojem, který je dnes na trhu!

  • M-Files jsou plně integrovatelné do MS Windows. Vedle toho umožňují práci ve webovém prohlížeči, na tabletech a mobilních telefonech se systémy Android a iOS.
  • Umožňují flexibilní přístup k souborům díky metadatům, kterými jsou dokumenty označeny.  Není tedy třeba pamatovat si, kde je daný soubor uložen, ale lze ho dohledat pomocí vámi zadaných kritérií, např. dle projektu, dle zákazníka apod., tedy dle různých pohledů místo chaotického hledání ve složkách.
  • Součástí je také rychlé hledání pomocí klíčových slov a to nejen slov obsažených v názvu souboru, ale i v jeho obsahu.
  • Zabraňují duplicitám, neboť pro úpravu dokumentu se provádí jeho rezervace, teprve po uvolnění je přístupný dalším uživatelům.
  • M-Files automaticky chrání a sleduje všechny verze, nebo historii vašich dokumentů. Kromě poskytování jednoduchého přístupu k jakékoliv předchozí verzi dokumentu, M-Files zaznamenává protokol změn spolu s uživatelským jménem, časovým údajem a komentářem.
  • Automatizované pracovní postupy M-Files (tzv. workflow) podporují plynulý běh každodenních firemních procesů (schvalování smluv, řízení obsahu, fakturace apod.), zajišťují kompatibilitu firemní agendy a podporují produktivitu manažerské práce.
  • Bezpečnost obstarávají uživatelská oprávnění, dne nastavených úrovní. Práva jsou poskytována formou rolí pro jednotlivce, či pracovním skupiny (oddělení) dle různých kritérií (např. dle agend, projektů atd.)

 Tisíce firemních organizací ve více než 100 zemích používá M-Files pro správu svých firemních informací a procesů. Společnost ALTEC je autorem české lokalizace a dlouholetým obchodním partnerem společnosti M-Files Inc. pro region České republiky a Slovenska.

Pokud Vás zajímá více informací o M-Files, můžete si stáhnout naší informační brožuru, nebo získat zkušební 30ti denní verzi programu na naší webové stránce věnované M-Files.

Dále můžete navštívit domovský web www.m-files.com.

Mohlo by vás zajímat

Kdo nám věří/3. část ZAT a.s.

Kdo nám věří/3. část ZAT a.s.

31. 1. 2022

V dalším díle našeho seriálu zákaznických referencí vám představujeme společnost ZAT a.s. a její referenci na náš systém M-Files a s ním spojenou chytrou správu dokumentů, kterou využívají…

Číst více
Používání DMS M-Files přineslo 294% návratnost již za tři roky Inovativní DMS, který se skutečně vyplatí

Používání DMS M-Files přineslo 294% návratnost již za tři roky

23. 10. 2023

V systému M-Files mohou pracovníci řešit celý proces od vytváření a správy dokumentů až po automatizaci pracovních postupů, externí spolupráci, podnikové vyhledávání, zabezpečení, dodržování předpisů a auditní stopu,…

Číst více
Společnost M-Files opět jmenována lídrem v Nucleus Research Value Matrix

Společnost M-Files opět jmenována lídrem v Nucleus Research Value Matrix

24. 7. 2023

Společnost M-Files, globální lídr v oblasti správy informací, byla opět jmenována lídrem ve zprávě Nucleus Research 2023 Content Services and Collaboration Value Matrix Report. Letošní označení…

Číst více
Webináře – Chytrá správa dokumentů

Webináře – Chytrá správa dokumentů

7. 2. 2022

Chcete mít přehled o všech detailech vašeho podnikání? Mít kontrolu nad svými digitálními dokumenty a díky efektivní práci s nimi ušetřit čas i peníze? Získejte okamžitý přístup k důležitým údajům…

Číst více