21. 8. 2020
2 min.
Jiří Prokeš

Slavíme desetileté výročí s M-Files

Slavíme desetileté výročí s M-Files

V červenci 2020 je tomu přesně deset let, co jsme navázali partnerství se společností M-Files a započali distribuci tohoto DMS systému v Čechách a na Slovensku.

Toto výročí nás přimělo k malému ohlédnutí a zhodnocení, jak nám společné partnerství prospívá.

Myslím, že můžeme neskromně říct, že za těch deset let jsme ušli obrovský kus cesty a M-Files se doslova staly součástí našich životů.

Začali jsme tím, že jsme systém naimplementovali v naší společnosti a naučilo se ho aktivně používat přes padesát osob. Tak jsme se na vlastní kůži seznámili s mnoha výhodami i úskalími a byli jsme tak lépe připraveni na podobné situace rychle reagovat i u našich zákazníků. Praxe nám potvrdila, že každý zákazník je odlišný a pružnost systému nám umožňuje přizpůsobit se nejrůznějším prostředím a vyhovět různorodým požadavkům jednotlivých zákazníků.

Po celou dobu naší partnerské spolupráce zajišťujeme překlady systému do českého jazyka, aby byl uživatelsky přívětivý pro všechny uživatele.

Máme na svém kontě desítky úspěšných implementací ve společnostech v nejrůznějších odvětvích a tisíce koncových uživatelů, kterým M-Files dnes a denně pomáhají v jejich činnostech.

Mezi naše spokojené zákazníky patří např.

  • BONATRANS GROUP, a.s.
  • ZAT a.s.
  • PROFI-MEN, s.r.o.
  • NAREX Ždánice, spol. s r.o.
  • KASPER KOVO s.r.o.
  • NG Management, s.r.o. člen skupiny NATLAND Group
  • a další

O M-Files doslova řekli:

„Hlavním přínosem tohoto řešení je jednoduchost a bohatost konfigurace a to, že jsme schopni si ji realizovat sami. Uživatelské rozhraní je navíc velmi blízké Windows. Oceňujeme možnost nastavení workflow, využívání šablon řízení přístupu. Za nejdůležitější však stále považuji pořádek v dokumentech.“ Jaroslav Jančík, ZAT a.s.

„Zakládáním pracovně právních dokumentů do elektronické evidence v M-Files došlo ke zjednodušení a zrychlení práce vedoucích pracovníků s údaji z osobních spisů jejich podřízených zaměstnanců a také k jištění dokumentů pro případ jejich poškození či ztráty v případě krádeže nebo živelné katastrofy.“ Dagmar Papíková, KASPER-KOVO s.r.o.

Spokojenost a reference našich zákazníků považujeme za nejvyšší ocenění naší práce.

Mohlo by vás zajímat

Klíčové faktory pro úspěšné Disaster recovery Disaster recovery

Klíčové faktory pro úspěšné Disaster recovery

2. 10. 2023

Firemní data jsou neocenitelným majetkem každé společnosti, protože slouží jako základ pro strategické rozhodování, umožňují lepší porozumění zákazníkům a personalizaci služeb, jsou klíčové pro inovace a zároveň…

Číst více
Pro modernizaci ERP systému IFS si společnost ZAT zvolila CDC Data, svého dlouhodobého IT partnera Upgrade ERP systému IFS

Pro modernizaci ERP systému IFS si společnost ZAT zvolila CDC Data, svého dlouhodobého IT partnera

16. 10. 2023

Společnost ZAT, světový dodavatel automatizace průmyslových procesů, se rozhodla vstoupit do další fáze podnikového rozvoje prostřednictvím modernizace svého ERP systému IFS. Společnost se rozhodla investovat…

Číst více
Ukliďme Česko 2020

Ukliďme Česko 2020

15. 10. 2020

Stejně jako minulý rok, i letos na podzim, jsme se v ALTECu připojili k celorepublikové akci „Ukliďme Česko“ a vydali se trochu zútulnit naše město. Ve spolupráci s odborem životního prostředí…

Číst více
Společnost IFS se umístila jako #1 v Gartner® Global EAM Market Share 2021 podle tržeb

Společnost IFS se umístila jako #1 v Gartner® Global EAM Market Share 2021 podle tržeb

8. 8. 2022

Společnost IFS se v tržním podílu EAM, ve srovnání se SAP, IBM, Infor a Oracle, umístila na prvním místě s 18% podílem a 29,1% meziročním růstem. IFS, globální…

Číst více